Alphamedix

LANG

אומגהמדיקס
הבית שלכם לטכנולוגיות מתקדמות בתחום היופי והאסתטיקה

הצהרת החברה

חברת אומגהמדיקס בע"מ עוסקת בתחום האסתטיקה הרפואית.

החברה הוקמה בשנת 2019 ע"י אילן כרבאסי, מנכ"ל החברה ואורית קאופמן, סמנכ"לית החברה – שניהם בעלי ידע וניסיון מוכח בשיווק מוצרים בתחום האסתטיקה הרפואית בארץ ובעולם.

החברה הציבה לה למטרה להוביל את שוק האסתטיקה הרפואית בישראל תוך מתן דגש על איכות המוצרים, מקצוענות במתן שירות ללקוחותיה ואמינות בעסקים.

חברת אומגהמדיקס הינה חברה אחות לחברת אלפאמדיקס, הקיימת כבר עשור, וכמוה גם היא  מייצגת את מיטב המותגים העולמיים בתחום האסתטיקה, לרבות חומרי מילוי, מוצרי קוסמטיקה רפואית ומכשור רפואי הכולל את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם. סל המוצרים הרחב נותן מענה מושלם לכל סוגי הטיפול הקיימים כיום בשוק.

חברת אומגהמדיקס הינה היבואנית הבלעדית של סדרת מוצרי האיכות המובילים –  STYLAGE ו- DESERIAL מבית VIVACY צרפת, מכשור אסתטי מבית INMODE ומוצרי הקוסמטיקה של החברות Dermaceutic צרפת ו- Oxygenetix ארה"ב.

אלפאמדיקס משווקת מוצרי Belotero ,Radiesse , ltherapy ומכשור אסתטי מבית Pollogen.

החברה נותנת שירות, הדרכה וליווי מקצועי למרפאות וקליניקות ברחבי הארץ אשר מעניקות טיפולים לרבבות מטופלים מדי שנה.

חברת אומגהמדיקס מתחייבת לעמוד בדרישות תקן ISO 9001 ולשמור על ניהול איכות השירות. ניהול האיכות מהווה חלק אינטגראלי מתרבות החברה בכל תחומי עיסוקיה וכולל: ביצוע העבודה בצורה המיטבית תוך תכנון, בקרה, פעילות מתקנת לשיפור מתמיד והבטחת איכות השירות, כל זאת בשילוב מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר ושמירה על שביעות רצון לקוחותיה.

קשרים מקצועיים ארוכי טווח

לאורך שנים של שיווק המוצרים המובילים בשוק הרפואה האסתטית, נרקמו קשרים מקצועיים ואישיים עם הרופאים והמרפאות המובילות בתחום.

יכולות הדרכה מתקדמות

הידע המעמיק שלנו בתחום הרפואה האסתטית וניסיון רב השנים בקיום סדנאות מקצועיות ,הדרכות שוטפות וליווי צמוד. מאפשרים החדרת טכנולוגיות חדשות והגדלת שיעורי ההצלחה של הרופאים.

צוות מנצח

המייסדים ומנהלי המפתח של אומגהמדיקס צמחו בחברות הרפואיות הבולטות בישראל, ובידיהם הישגים מוכחים של שיווק, ידע וניסיון רחב היקף.

רשת ההפצה המובילה בתחום

כך מובטח כי הלקוחות מקבלים שירות אספקה מהימן ומהיר וגישה ישירה לכל הרופאים והמרכזים הרפואיים המובילים בארץ.

תוצאות מוכחות בשטח

אומגהמדיקס הפכה בתוך זמן קצר מהקמתה לחברה המובילה בתחום שיווק חומרי מילוי ,טכנולוגיות וטיפוח העור.

הצוות שלנו

אילן כרבאסי

מייסד ומנכ"ל

קרא עוד

אורית קאופמן - לאל

שותפה
סמנכ”ל שיווק ומכירות

קרא עוד

דפנה וולפמן

מנהלת מכירות מחלקת האסתטיקה

קרא עוד

צביקה קאופמן

יו"ר

קרא עוד

הצטרפו לניוזלטר של אומגהמדיקסוקבלו את העדכונים האחרונים