Alphamedix

LANG
השקת מזרקי Bi- SOFT של סטילאג' – בשורה מהפכנית בתחום ההזרקות האסתטיות

ביום חמישי ה- 3.5.18 התכנסו ב"קריפטון אירועים" מאות רופאים מישראל ומהעולם, כולם מתחום האסתטיקה, בכנס השקה של חברת "אלפאמדיקס" להצגת הבשורה המהפכנית בתחום ההזרקות האסתטיות:  מזרקי  ה- Bi- SOFT של סטילאג', מזרקים המצבים בידי הרופא והמטופל סטנדרטים חדשים של דיוק, נוחות, בטיחות ושליטה.

במסגרת מחקר מתמשך על מצוינות חדשנית משיקה חברת "אלפאמדיקס" בישראל, את מזרקי Bi-SOFT של סטילאג', הדור הבא של מערכות ההזרקה, לשיפור הביצועים ולבטיחות מרבית. מזרקי Bi-SOFT פותחו במעבדות VIVACY, שבצרפת.

המזרק ארגונומי, עם מנגנון בטיחותי מוגן פטנט, המותאם לחומרי מילוי ממשפחת סטילאג', באמצעותו ישפר הרופא את יכולת הזרקת החומצה ההיאלורונית. בנוסף לשיפור הביצועים והנוחות, למזרק יש מנגנון בטיחותי בלעדי המונע הזרקת החומר לכלי הדם.

 

עוד בהשקה, הרצתה ד"ר מימי ארנרייך מומחית לכירורגיה כללית על התועלות והשימושים של המזרק, וציינה כי "חברת vivacy היא הראשונה לעשות מהפך בתחום, וכי למזרק Bi-SOFT המשוכלל אותו פיתחה, השלכות דרמטיות על תוצאות הטיפול. עיצובו הייחודי מאפשר אחיזה יציבה יותר של המזרק, מאפשר הזרקה מתמשכת יציבה ותוצאה חלקה יותר. קצה הבוכנה רחב יותר ומאפשר הזרקה באמצעות כרית כף היד במקום קצה האגודל, טכניקה המאפשרת הזרקת חומרים צמיגים לאורך זמן תוך כדי הפעלת לחץ הזרקה נמוך יותר".

Dr .Jean-Pierre Amsellem מומחה לאסתטיקה מצרפת, הגיע במיוחד לשתף עם הרופאים הישראליים את ההצלחה המסחררת של מזרקי Bi- SOFT בצרפת, שם הוא הושק לאחרונה.

לצד הדגמות טיפולים לייב במהלך האירוע, סיכם Dr. Amsellem שמדובר בחידוש שישפיע באופן ישיר על תוצאות הזרקות ויאפשר מיקסום תוצאות.

אורית קאופמן, סמנכ"ל "אלפאמדיקס" מחדדת כי מעכשיו ניתנת לרופאים העוסקים באסתטיקה,  היכולת להיות מקצועיים ומדויקים יותר, ולמטופלים לקבל את התוצאה האופטימלית עבורם .

אחד האתגרים שעמדו בפני חברת  VICACY  היה למצוא איזון בין צרכי היציבות לצורך התמרון. כדי להשיג זאת הוחלט למצב את מרכז הכובד של גוף המזרק כך שיימצא קרוב יותר לבוכנה. מיקום זה גורם להגדלת יציבות היד של הרופא, כך שהוא יכול להזריק את חומר המילוי בצורה חלקה ומדויקת".

הצטרפו לניוזלטר של אומגהמדיקסוקבלו את העדכונים האחרונים